Regulamin XVII Giełdy pomysłów na życie
Utworzono: czwartek, 19, styczeń 2017
Super User
- Miejsce XVII Giełdy pomysłów na życie: sala gimnastyczna i klasopracownie w III Liceum Ogólnokształcącym im. Żołnierzy Obwodu Łomżyńskiego Armii Krajowej w Łomży,18-400 Łomża, ul. Senatorska 13, tel. 86/216-67-20, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- Termin, czas trwania: 15 marca 2017 r. w godz. 10.00-14.15.
- Udział w giełdzie jest bezpłatny.
- Uczestnicy: przedstawiciele zgłoszonych uczelni, instytucje wspierające proces wyboru zawodu, młodzież klas II-III z III LO w Łomży (ok. 360 uczniów), zainteresowana młodzież z innych szkół średnich z Łomży i okolicy.
- W związku z ograniczeniami lokalowymi szkoła dysponuje tylko 25 miejscami na sali gimnastycznej. Pozostałe stoiska będą przygotowane na holu i w salach lekcyjnych.
- Stoiska zostaną przydzielone poszczególnym uczelniom wg kolejności zgłoszeń. Zgłoszenia przyjmowane będą wyłącznie drogą e-mailową.
- Stoiska z ofertą przygotowują przedstawiciele uczelni (do godz. 9.50). Szkoła udostępnia ławki i krzesła oraz pomoc dyżurującej młodzieży. Inne sprzęty uczelnie organizują we własnym zakresie.
- W przypadku nie dotarcia przedstawiciela uczelni, która zajmuje stanowisko na sali gimnastycznej, do godziny 9.30, organizatorzy puste miejsce udostępniają uczelni, (kolejnej na liście zgłoszonych), której wcześniej przydzielono miejsce poza salą gimnastyczną.
- Na stronie III LO w Łomży (http://lo3.lomza.pl/gielda) na bieżąco będzie aktualizowana lista zgłaszanych uczelni.
- Zaproszenia do uczelni wysyłane będą drogą papierową lub elektroniczną.
- Każda uczelnia ma możliwość przygotowania i prezentacji wykładu dla zainteresowanej grupy uczniów. Wykłady (ok. 45 min.) prowadzone będą w salach lekcyjnych. Konieczne jest podanie tematu wykładu oraz nazwisko prowadzącego.
- Termin zgłaszania uczelni mija 09 marca 2017 r., do 10 marca 2017 r. uczestnicy otrzymują harmonogram wszystkich wykładów.
- Szkoła posiada sprzęt audiowizualny, który można wykorzystać podczas wykładu (po uzgodnieniu z organizatorami).
- Organizatorzy przygotowują bezpłatny bufet, strzeżoną szatnię, zapewniają dyżur młodzieży, do której mogą się zwracać w różnych sprawach.
- Koszty przejazdu, przygotowania stoiska ponoszą przedstawiciele uczelni.
- Organizatorzy nie są w stanie zapewnić dogodnych miejsc parkingowych w pobliżu szkoły, za niedogodności przepraszamy.
- Organizatorzy zapewniają miłą i ciepłą atmosferę.
- Wątpliwości i pytania prosimy kierować do pedagog: pani Sławomiry Głasek, telefon: 86/216-67-20, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..